Доставка
Бърза и изгодна доставка до всяка точка на страната.
Условия на доставка от Парници.БГ
С Парници.БГ получавате:
Безплатна доставка*
Преглед преди плащане
14 дни право на връщане на стоката
*Според общите условия за доставка
- Стойност.
1.1 Доставката до адрес на Потребителя за поръчки на стойност до 99 лв включително, е 10 лв с ДДС.
1.2 Доставката до адрес на Потребителя за поръчки на стойност над 99 лв е БЕЗПЛАТНА.
ВАЖНО: Доставката на поликарбонатни листи и парчета, независимо от общата стойност на поръчката, се изпращат за сметка на Потребителя!
2. Срок на доставка.
- Стандартна доставка до 5 работни дни.
*За едро-габаритни продукти като: оранжерии, беседки, навеси за автомобил, поликарбонат и др., доставката е в рамките на 10 работни дни, при наличие в нашият склад.
- Парници.БГ не носи отговорност за забава на доставката, поради независещи от Парници.БГ обстоятелства, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката.
3. Получаване на продукт:
- Лично вземане от наш склад на адрес с. Кичево, Варна (срещу складовете на Нектар Натура ООД);
- Доставка с куриерска фирма Speedy, Европът или CVC за цялата страна;
- Пратката може да се достави до входната врата или до офис на куриер;
4. Приемане на пратка.
- При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера, в който описва констатираните дефекти и незабавно уведомява Парници.БГ на тел. 0885 550 299 и 0890 550 299.На адрес info@parnici.bg, Потребителя изпраща снимки на дефектите и предявява претенции за рекламация в писмен вид.
- В случай, че Потребителят е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка, или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на Потребителя съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. Потребителя отправя претенции към избрания от него превозвач.
- При приемане на доставката от Потребителя без забележки, всички и всякакви последващи претенции за външни видими дефекти на получената стока се явяват неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай, че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на стоката и/или Потребителят не уведоми незабавно Парници.БГ на тел. 0885 550 299 и 0890 550 299, същият губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.
- При посочени неверен или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Парници.БГ не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката в следствие на подадената невярна информация от Потребителя.
- При предаване на стоките (извън случаите на доставка на стоки на изплащане), Потребителят или трето лице, предварително посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка.
- В случай, че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, Парници.БГ се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи възможността поръчаните от него стоки да му бъдат доставени.
- Когато доставените стоки не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право в срок от 48 часа да поиска доставената стока да бъде заменена със съответстваща на извършеното от него заявление за покупка на стоки, като уведомява Парници.БГ за такова искане на тел. 0885 550 299 и 0890 550 299 или на email: info@parnici.bg.
- Парници.БГ си запазва правото да избира / променя подизпълнителя, извършващ доставката, без да е длъжен да информира предварително Потребителя, стига това да не рефлектира на начина и срока на доставка.
- При получаване на едро-габаритни пратки като оранжерии, беседки, навеси за автомобили и поликарбонат, Потребителят е длъжен да осигури пренасянето на продуктите в неговият имот. Куриера единствено помага на клиента да пренесе пратката до вратата на неговия двор, и няма други задължения по преместване и поставяне на пратката.
- Парници.БГ няма практиката да задържа заявена или платена стока повече от 7 работни дни , считано от датата на потвърждение със служител на фирмата:
В случай , че Потребителят реши да изтегли стоката сам със собствен транспорт от склада на Парници.БГ , той има правото да го направи не по-късно от 7 работни дни след като поръчката е потвърдена със служител на фирма "Веко Пауър България" ООД. Потребителят няма правото да задържа стоката в склад на Парници.бг след като тя е , заплатена на място , по банков път или с банкова карта в сайта.
В случай , че Парници.БГ предостави дата за доставка , която Потребителят по една или друга причина не може да приеме , то Потребителят е длъжен да намери друго лице , което да приеме доставката вместо него или да уточни друга дата , която да бъде удобна за двете страни , не по-късно от 7 работни дни.
Проверка на пратката преди заплащане
Всички клиенти на Парници.БГ имат възможността при доставката от куриер да проверят внимателно продукта, за да са сигурни, че получават висококачествен продукт. В услугата проверка на пратката влиза и проверката на целостта на пратката, за да се прегледа продукта за видими следи от удар, драскотини и други външни повреди. Ако се забележи, че продукта не е в изрядно състояние, Потребителят може да откаже поръчката. Ако Потребителят е избрал метод на плащане с наложен платеж, то той не дължи нищо на куриера. Ако е избран метод с карта или по банкова сметка, Парници.БГ ще възстанови заплатените суми по картата/банковата сметка на Потребителя в 14 дневен срок.
Право на връщане на стока закупена от Парници.БГ
1. Отказ от закупена стока
- Съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, Потребителят има право да се откаже от една или повече от поръчаните стоки в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че стоката е във вида, в който е доставена, а именно:
Ако е опакована и опаковката й не е отваряна (транспортната опаковка на самата пратка може да бъде отваряна);
Придружена е от цялата съпътстваща документация - гаранционна карта, касов бон или разписка за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г.) и фактура.
По нея или по опаковката й няма механични повреди.
2. Връщане на стоката:
За да върне стока, Потребителят трябва да попълни своите данни на сайта на Парници.БГ:
http://parnici.bg/vrschane_na_porchka/
- Три имена
- Е-мейл
- Телефон
- Номер на поръчка
- Описание на поръчката
- Количество
- Дата на поръчка и получаване
- В графа “Причини за връщане” да посочи банкова сметка, по която да бъдат върнати средствата заплатени за стоката.
В случай на връщане , поради видима неизправност на стоката , всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на Парници.БГ.
До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Парници.БГ, рискът от случайното й повреждане се носи изцяло от потребителя.
След получаване на информацията от Потребителя, консултант от Парници.БГ се свързва с него и уточнява времето за взимане на продукта от адреса на който е бил доставен.
Парници.БГ изпраща куриерска фирма която взема продукта от Потребителя и го доставя до склад на фирмата, за което Потребителят получава копие от товарителницата. Той е длъжен да съхрани това копие за доказателство за изпращане на стоката към Парници.БГ.
Прегледът на върнатата стока се извършва от служител на Парници.БГ в присъствието на други двама служители, като се издава протокол. Ако стоката отговаря на всички изисквания, в срок от 7 дни от нейното получаване в склад на Парници.БГ, се превежда по банкова сметка на клиента сума, равна на цената на закупения продукт. Възстановяване на суми, направени с банкова карта става чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е извършено плащането в срок от 7 дни след получаването и прегледа на стоката.
Ако потребителят е разопаковал/употребил изцяло или частично поръчаната стока, с което е намалил пазарната и стойност, Парници.БГ възстановява намалената стойност на стоката. Намаляването на стойността в следствие на нарушена опаковка, употреба или нарушен търговски вид под каквато и да е форма се определя за всеки случай индивидуално, след получаване на стоката в офиса на Парници.БГ.